Trevlig kväll med tjejerna :)

Kom precis hem från en trevlig "utekväll" med tjejerna från den förra basgruppen. Började med att spela bowling,jag ledde ett tag och hoppades att jag för en gångs skull skulle få vinna,men icke sa nicke. Men kom 2:a och det är bra för att vara mig, jag gjorde mitt bästa iaf. Det viktigaste är inte att vinna utan att ha roligt :)
Sen drog vi vidare till restaurangen Akropolis. Jag åt fläskfilé med bearnaisesås och pommes, tråkigt att man va tvungen att vänta jättelänge,det va jättemycket folk. Men det va värt att vänta på. Blev precis lagom mätt.
Servitören va snygg också och alla blev typ generade när han kom,även jag eftersom jag satt längst ut där han stod. Bäst va när Emelie sitter och pratar om honom och Zandra petar till henne för att han kommer åt vårat håll, men alla blir jättetysta,han måste ha fattat att vi pratat om honom. Vi var verkligen helt tjejiga och började skratta så fort han gick...man skulle kanske lämnat sitt nummer på servetten som Besarta sa :P

Klockan är bara 22.15,men det känns som att man varit ute och festat och klockan är typ 03.00...jag har väl blivit full på cola ;P

Det blev en riktigt rolig kväll,med MÅNGA skratt,fast dom som satt vi bordet jämte va värre..helt trött i mina öron

Tack allihopa för den trevliga kvällen..Den bästa gruppen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0