Fått sommarjobb

Ja,till slut fick jag ett sommarjobb. Visst känns det skönt att det ordnade upp sig till slut. Men jag är ändå inte glad. Jag ska jobba nästintill heeela sommaren,v.25-34. Får en veckas semester efter skolan slutat (fast då ska jag säkert gå bredvid och gå utbildning) sen får jag en vecka innan skolan börjar igen. Men jag SKA va ledig midsommar,för det har jag bestämt sen långt tillbaka..ska iaf åka och hälsa på där imorron,hon som jag pratade med verkar trevlig iaf,så jag hoppas det är ett bra ställe...

Pappa har opererats idag. Jag har glömt att berätta det,men han har länge gått och haft ont i sitt knä,så nu har han gjort en knäoperation. Det verkar som det hade gått bra för mamma hade pratat med honom och hon skulle upp och hälsa på han.

Vill så gärna ha sommarlov nu..i år får vi skippa och fira mors dag pga att jag ska ha den j*vla hemtentan,stackars lilla mamma. Men jag får ta och åka hem när skolan slutat sen...

Kommentarer
Postat av: Cissy

Va skönt att det fixat sig :) Jobbar du heltid eller får du lite kortare dagar iaf? Kram

2009-05-27 @ 20:41:13
URL: http://flumflummedcisseliciss.blogg.se/
Postat av: Jagheterintesune

Vad ska du jobba som? :)

2009-05-27 @ 22:17:56
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: mia

Hehe, du är nog den första som inte är direkt glad över att fått sommarjobb :P Jag vill fan jobba varje dag i sommar..

2009-05-28 @ 20:13:29
URL: http://miary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0