Gårkvällens omtentafest

Sicken galen kväll det blev igår. Va hemma hos mig och grillade och spelade kort och hade det allmännt skoj. Blev lagom full igår,men det va längesen jag va såå full. Umgicks även med grannen som hade folk hos sig,allihop polisstudenter och två riktiga poliser. Hälsade på grannen idag och hon skrattade lite. Pinsamt och träffa henne framöver..näädå,det är inte så farligt. "Tyvärr" blev det bara jag och Zandra på Sivans,för två hade glömt sina kårleg. Hade man vetat det hade man ju sagt till dom att ta med sig det. Men vi hade det kul ändå och det va bra musik oxå. Idag har jag lite träningsvärk i rumpan så jag måste ha shakat  ass igår..

Det va inte jättekul att städa idag,gräs inne,klibbigt överallt och luktade äckligt. Men det är sånt man får räkna med. Kommer definitivt ha fler fester..

Idag har jag även varit hemma och firat min bror som fyller år idag. Han fyller hela 24,grattis grattis

Usch det har slagit lock för mitt ena öra. Jättejobbigt är det,hoppas det släpper snart..


Gänget


Jag fick va grillmästare


Underbaringar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0