Freitag

SÅ himla skönt att det är fredag. Veckan har varit rätt jobbig,en del av barnen lyssnar ingenting och är skrikiga och bråkiga. Det är vid såna tillfällen som jag undrar om jag verkligen ska jobba med detta resten av livet. Men det finns situtioner som väger upp det. Känner att jag inte gjort så mycket på mitt tema-arbete som jag velat,så det blir att jobba intensivt med det nästa vecka som ju är den sista.

Efter jag slutat åkte jag hem,men va inte hemma så jättelänge för sen åkte Zandra,Cissy och jag och handlade på Willys,handlade lite smaskigheter som julmust och pepparkakor. Nu ska det börjas julfikas :)

Har dammtorkat nästan överallt och plockat undan massa saker,för imorgon ska det julpyntas. Hela min släkt är rätt galna med att julpynta och det har smittat av sig till mig. Har en hel del tomtar. De allra flesta har jag fått,men alla ska upp. Kan lägga upp bilder här sen så ni får se hur det blir :)

Ikväll blir det mys framför Idol med min egna lilla myskille Hasse :)


Hasse tycker det är skönast att ligga på ryggstödet på soffan. Han är lite tokig,men väldigt söt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0