Me don´t like mondays

Så va det måndag igen och det kändes ännu mindre positvt när man steg upp och såg att det regnade ute :/
Hade den sista rörelsen idag och vi började med att diskutera en uppgift som vi gjort. Min grupp skickade läraren till andra våningen och vi diskuterade färdigt rätt fort för alla va sjukt trötta och sen satt vi och pratade lite allmännt om skolan. Sen kommer en från klassen och hämtar oss och då hade tydligen läraren glömt oss lite,jaa så kan det gå. Sen gjorde vi lite lekar och så gjorde vi inte så mycket mer..
På eftermiddan satt jag och Sofie i bibblan och pluggade lite,blev en hel del snack med så gjorde väl inte så jättemycket nyttigt egentligen...
Ute är det väldigt mörkt och snart ska jag ha lite mys framför TV:n. Det är det jag gillar med hösten att man kan tända ljus, krypa ihop under filten och dricka te. Synd bara att man måste göra det ensam...fast det får la gå...


Bild från i lördas


Kommentarer
Postat av: Irma

fin blogg du har=) kram!

2009-09-28 @ 19:36:15
URL: http://irmush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0