Köksstädning

Hallå där kött och blåbär ;)

Idag har jag storstädat köket vilket verkligen behövdes men nu glänser det jättefint där.

När jag vaknade i morse var klockan fem över halv nio, tyckte det va lite konstigt för det va jättemörkt ute. Sen när jag tittar på en annan klocka va hon bara fem över halv 8. Så på nåt konstigt sett har klockan ställt om sig själv inatt. Låg iaf kvar och drog mig en timme till ungefär.

Jag och Hasse ska gå och leka med Campushundar sen. Han kan behöva springa av sig lite och som tur är älskar han snön. Var och köpte ett hundtäcke/väst till honom igår. Först va jag på ÖoB, men de hade bara tjocka och fula, sen va jag på Tassar & Morrhår, men de va alldeles för dyra, den billigaste kostade 389 så det tyckte jag va för mycket. Tog en chansning och åkte till Rusta och då hade de precis en sån som jag letat efter och kostade bara 99 kronor, perfekt pris och bra satt den oxå! Så nu ser Hasse ut som en liten tuffing när han är ute och går

Så ser den ut, fast den sitter inte riktigt likadant på Hasse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0