Mmm måndag

Började dagen med en skön sovmorron, steg upp vid 10 över 8 ungefär. Tog och gjorde i ordning mig väldigt lugnt och stilla och va färdig vid 10 över 9. Jag tänkte då att jag kunde ta och sätta mig lite vid datorn när jag nu blivit färdig så tidigt. Kollade på schemat var vi skulle va sen, upptäckte då att vi visst började kvart över 9,ojjj då. Va bara att gå direkt. Kom till skolan vid 20 över-5 i halv. Typ första gången jag kommer för sent till en föreläsning. Lite kul att Zandra oxå trodde vi började 10,så hon kom ännu senare!!

I eftermidda har jag lyssnat lite på en ljudbok och sovit lite :P Sen ska jag iväg och träna aerobics,va i valet och kvalet om jag skulle avboka eller inte för det snöade rätt mkt ett tag. Men nu har det slutat som väl är..Gick med i en rolig grupp på facebook "jävla snö gå och dö" :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0