Regn

Idag är det regnigt väder, fast jag tycker nästan det är lite mysigt. Vi tog ledigt från fördjupningsarbetet idag för en ska va med på vinbrännbollen och två ska jobba. Så vi har bestämt att vi ska läsa igenom det vi skrivit hittills till måndag. Idag blir det lite städning och undanplock. Har diskat upp mitt diskberg som jag inte hunnit med tidigare i veckan.

Igår va det full rulle hela dan. Efter vi suttit på bibblan va det dags för jobb, men det va en väldigt lugn dag igår på fritids,sen handlade jag lite smått på Willys, slängde i mig två små fryspizzor, lämnade Hasse hos Z & J, tränade, duschade och slutligen hem till Z & J igen för att titta på New Moon. Mysigt va det och fick god fika, men ont i huvet fick jag. Så när jag kom hem fick det bli en Ipren och banan och sen lägga sig.

Nu är det inte särskilt långt kvar till sommarlovet. Ska bli så ofantligt skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0