Rubrik

Måndag igen. Tog sovmorron. Skönt. Haha vilken inledning på detta inlägg!! Tränade med Cissy på förmiddan, gick rätt bra, men va lite halvseg. Har lyckats pricka in bra tider varje gång vi tränat, knappt nåt folk där! Satt och skrev lite på sista uppgiften sen, men orkade inte så mycket. Va och jobbade sen, lugnt som vanligt.

Helgen va bra. Hade fredagsmys med mig själv och Hasse i fredags. Tittade på Så ska det låta, som sög, och sen en kass film som jag inte orkade titta färdigt på. Tränade med Cissy på lörda eftermidda. Slappade och tittade på film på eftermiddan; Jersey girl, snyftig är den. Sen på kvällen grillade vi och tittade på Eurovision hos Johan. God mat som vanligt. Men Eurovision va kanske inte så jättekul, jag lyckades inte hålla mig vaken genom hela utan somnade i omröstningen. Tyskland vann, inte den bästa låten, men inte heller den sämsta. Det roligaste va ändå han som sprang in på scenen och dansade med. Vi tyckte ändå att han inte passade in där riktigt, men han dansade ju likadant som de andra! Igår va jag hemma och firade mors dag. Hon fick en elvisp, för den andra har jag tagit sönder,hehe. Farmor bjöd på supersmarrig jordgubbstårta. Hade Hasse lös lite och vad han sprang,helt crazy. Sen va han förstås slut när vi kom hem, så även jag!

Har bokat tid hos frissan på torsda. Ska klippa lite och göra nåt åt färgen. Utväxt är inge vidare kul..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0