Bushund

När jag kom hem hade Bus-Hasse varit framme och tagit en Läkerol-ask som låg på soffbordet. Det låg tabletter över hela golvet, men älv som inte det va bara asken han hade tuggat på. Drog en suck men sen får jag skylla mig själv som inte plockar undan bättre. Han hade även bitit sönder ännu en penna, busen!

 

Jobbade en timme efter skolan idag för de skulle ha nåt extra möte. Men när jag kom dit hade de försökt få tag i mig (?) för att säga att det va inställt. Men jag fick jobba ändå eftersom de lovat. Pusslade lite och spelade UNO innan det var dags att sluta. Snart är det dags för det tredje passet med aerobics. Denna veckan är en bra träningsvecka!

Tittade på en "gammal" kursares blogg där jag råkat komma med på en bild. Detta va från andra terminen så det är cirka två år sen. Som man ofta säger "va fort tiden går"!


Kommentarer
Postat av: Cissy

Härlig bild på Hasse! :)

2011-04-07 @ 22:28:49
URL: http://receptakuten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0