Finally

Så skönt att denna kursen är slut nu (om vi bortser från att jag troligen kommer få komplettering på hemtentan). Det va inte det roligaste avslutet vi hade direkt. De hade bokat ett pytterum där 4 grupper på cirka 5 i varje skulle trycka in oss. Men det gick, alla satt ju inte ner hela tiden. Men så himla tråkigt att lyssna på alla när allas redovisningar va 30 minuter var, höll på att dö av tristess. Nu ska jag va positiv och lämna det bakom mig och blicka framåt.

Ikväll är hela "gänget" samlat igen för att fira Cissys examen. Kommer bli kul hoppas jag. Jag,Kent och kanske Cissy kommer hålla låda som vanligt ;) Jag ska inte köra iaf och då kan jag dricka. Måste ju fira att det är helg!

Hela gänget plus Sara som tillkommit. Kanske skulle uppdatera och göra en ny?!

Jag ser inte klok ut dessutom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0