Hemma i Växjö

Kom hem för ca en timme sen. Har nästan alltid en lite konstig känsla i kroppen när jag kommer hem därifrån. Inser väl att jag har det himla bra hemma hos päronen och får mat serverad. Men det är ändå skönt att komma hem här och göra som jag vill. Har fått hjälpa till en del hemma med städning osv för både igår och idag vaknade mamma med huvudvärk. Pappa och jag trodde hon bara fejkade för att slippa städa, hehe. Men syntes att hon inte va så pigg. Igår firade vi pappa lite som ju fyllt år. Han hade ordnat så himla god mat; kyckling,kassler,skinka,melon,ananas etc. Va längesen jag åt sån mat så det va gott. Har bara fått äta GI- mat i helgen med, men inte har jag gott ner nåt för det..

Lyssnade på handbollsmatchen på radion innan jag åkte hem för de hade inte tv4 sport. Synd att Sverige inte vann, va ju så nära..

Ikväll blir det lugnt i tv-soffan. Först reprisen på Top model, sen Solsidan, Time out och sen börjar jag nog se nån av filmerna som går..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0