Regn hos mig

Idag är det regnväder, men det gör inte mig så mycket. Har städat i garderoben (hade gärna velat ha en större) och sorterat en hel del skolpapper och satt in i pärmar. Det har inte gjort på länge så det var på tiden nu. Dags att få ordning på papper när man endast har ett halvår kvar,hehe.

I eftermiddag ska jag, Zandra och Cissy fika i stan. Det har nog vi tre aldrig gjort! Det blir att sitta inne om inte regnet bestämmer sig för att upphöra. Spelar ingen roll iaf, för det är mysigt att sitta inne och fika när det regnar.

Hade först tänkt att jag skulle bada Hasse idag, men det känns ingen mening. Han är nöjd och trött idag ändå

Här är förresten en bild på mig när jag åkte motorcykel för första gången förra månaden:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0