Ett tag sen

Det har hunnit bli en nya månad sen jag skrev sist. Grått och trist är det idag.
Idag har det varit hemmaplugg. Skrev färdigt ledarskapsuppgiften på förmiddan och har gått igenom vad jag ska säga på redovisningen av läroplansarbetet. Sen hoppas jag vi blir godkända på båda arbetena så man kan fokusera på examensarbetet.

Igår var vi och såg Jägarna 2. Hade först inte tänkt följa med för har inte sett 1:an och trodde inte det var min genrer. Men jag ändrade mig och det var tur för den var bra faktiskt.

Ikväll ska jag se en lägenhet. Ligger kanske inte i det bästa området, men det återstår att se. Ska bli kul att flytta sen och byta lite miljö. Fast jag har trivt jättebra i min lilla lägenhet, men vill ha större nu och sen får jag ju ändå inte bo här när jag inte pluggar. Har sökt ett jobb idag också. Mycket förändringar blir det nästa år.

Kommentarer
Postat av: Cissy

Så spännande! Hoppas lägenheten e fin :)

2011-11-02 @ 16:52:17
URL: http://receptakuten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0