Mörka måndag

Som vanligt så gillar jag inte måndagar. Som de flesta måndagar vill jag inte stiga upp. Särskilt inte när det är mörkt ute. Mötte i alla fall upp Zandra på bibblan. Dröjde ett tag innan jag vaknade idag, var så seg. Vi har börjat på examensarbetet nu och letat upp en del litteratur. Har beställt minst 10 böcker från Kalmar (det är ju Linnéuniversitetet så Växjö, Kalmar är som en skola, typ). Känns skönt att vi kommit igång lite, fast det ska bli ännu skönare när vi gjort intervjuerna.

Igår var vi på Huseby julmarknad. Var faktiskt mysigt, särskilt när det blev mörkt. Köpte dock bara korv och enebärsdricka. Vi hade bestämt innan att vi skulle avsluta med pizza så vi körde förbi elvan och åt där. Jag orkade inte äta så mycket efter all provsmakning så jag tog med resterna hem. Åt upp den nu, men idag var jag så hungrig så jag lätt kunnat äta en hel. Känner mig inte så mätt så får väl ta nån knäckemacka senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0