Städmåndag

Idag är jag hemma och städar och fixar. Det behövs ofta känns det som. Har dammtorkat överallt så i helgen är det bara dags att börja sätta upp allt julpynt, eller allt orkar jag nog inte med i år heller. Har alldeles för mycket, men tänkte faktiskt kolla igenom allt och se om det är nåt jag kan skänka bort. Det är dock svårt när man fått det som julklappar..

Helgen har för övrigt varit bra. Oklahoma var helt okej, lite seg ibland men annars rolig, i lördags var jag i Kosta och kollade runt, köpte bl a en jättemysig och gosig filt, på kvällen såg vi film och åt godis. Igår pluggade vi lite på ex-arbetet, var på Grand samarkand en sväng och sen var vi på bio (Twilight, Breaking Dawn). Den var bra, fast jag egentligen inte tycker om den typen av filmer. Har inte varit hemma så mycket i min lägenhet men det är alltid skönt med lite miljöombyte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0