Wohoo

Jag fick lägenheten!! Personen som stod före mig i kön tackade nej och helt plötsligt var den min om jag ville ha den. Jag svarade ja och idag var jag och och skrev på kontraktet och sa upp min nuvarande lägenhet. Känns lite konstigt att flytta. Jag har ändå bott i denna sen maj 2009 så det kommer nog bli lite vemodigt. Men jag tror nog jag kommer trivas bra i den nya. Ska bli kul att köpa lite nytt som gardiner och sånt sen.

Såhär ser lägenheterna ut på utsidan. Jag kommer som sagt på högst upp.

Har även varit hemma hos Zandra och pluggat idag. Vi gick igenom det vi skrivit i litteraturen.  Väldigt tråkigt, men viktigt. En del av det vi skrivit var inte särskilt bra. Vi gav upp för ca en timme sen så resten av dagen blir lugn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0