2:a advent

Det är inte många veckor kvar innan jul nu. Ska försöka att ta vara på varje dag som går och mysa så mycket det går. Allt är julpyntat och det är så mysigt med alla tomtar överallt. Det har kommit mycket snö också och det bidrar ännu mer till julstämning. Idag blir det en rätt lugn dag. Ska tvätta lite, ev göra julgodis och så ska jag ta en tur och köpa julklappar till julklappsleken som vi ska ha på onsdag.
 
Igår var vi och dansade till Scotts. Tyvärr var de inte så bra igår, många låtar som det var konstigt tempo i. Sen var det inte mycket folk heller. Men det var ändå rätt trevligt och hade en trevlig och rolig stund hos Cissy och Kent innan. Fredag kväll och igår var jag hemma och passade Bamse då mamma och pappa är i Helsingborg. Det var väldigt lugnt men känns alltid lite konstigt att sova själv i ett hus. Nu ska jag inte åka hem innan jul. Eller jo, nästa lördag ska vi till Liseberg så då ska jag lämna Hasse där
 
Lättpassad hund

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0