Karlskrona

I helgen har jag varit hos mina vänner i Karlskrona. Åkte i fredagseftermiddag. När jag kom fram satt vi och snackade och sen blev det grillat som var jättegott. Sen spelade vi ett spel som jag aldrig spelat innan: Cluedo. Det var riktigt kul fast jag inte är så bra på att tänka smart alla gånger, hehe.

I lördags förmiddag gick vi ner en sväng på stan. Jag köpte en fin kalender att ha på väggen, en knäckebrödsburk och en present till Alwa. Sen åt vi god italiensk glass och sen hittade vi en mycket skön plats i solen där vi satt ett bra tag. Fick faktiskt lite färg på kroppen. På eftermiddan var vi och spelade äventyrsgolf. Det var kul fast jag inte vann och att det var några störiga ungar framför oss, hehe. När vi kom hem igen åt vi tacos och spelade Cluedo igen. Sen avslutade vi kvällen med en lite halvkonstig film och glass igen.

Det var jättehärligt att va iväg lite och bota min "semester-ångest". I veckan som kommer ska jag va hundvakt och det bli alldeles utmärkt för det ser ut att bli toppenväder, äntligen lite sol! Jag ska bara glassa, sola och träffa bror med familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0